воскресенье, 23 мая 2010 г.

Проверка состояния отправки сообщений

Тест 1

1 комментарий:

  1. 1. Визначте основнi нормативно-правовi акти України в сферi соцального захисту дiтей пiльгових категорiй.

    Україна дбає про захист дiтей пiльгових категорiй на законодавчому рiвнi. Для цього прийнято вiдповiднi нормативно-правовi акти в сферi соціального захисту дiтей цих категорiй.
    • Конвенція ООН про права дитини
    • Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ)
    • Закон України «Про охорону дитинства».
    • Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування».
    • Закон України «Про органи і служби у справах неповнолітніх та спеціальні установи для неповнолітніх».
    • Закон України «Про реабілітацію інвалідів в Україні».
    • Закон України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні».
    • Постанова Кабінету Міністрів України від 05.04.1994 №22 „Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування”;
    • Указ Президента України від 30.12.2000 № 1396/2000 „Про додаткові заходи щодо посилення соціального захисту багатодітних і неповних сімей” - - Указ Президента України від 11.07.2005 № 1086/2005 „Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей”.
    • Наказ МОН/МОЗ від 21.04.2005 № 242/178 «Про посилення роботи щодо профілактики захворюваності дітей у навчальних закладах та формування здорового способу життя учнівської та студентської молоді».
    • Указ Президента України від 04.05.2007 № 376/2007 „Про додаткові заходи щодо захисту прав та законних інтересів дітей”.

    2. Діти яких пiльгових категорiй є серед числа ваших учнів

    У Вуглегірській школі-інтернаті для розумово вiдсталих дiтей-сирiт у 5-9 класах, де я викладаю українську мову та літературу є учні слідуючих пільгових категорій:
    • дiти-сироти - в яких померли чи загинули батьки;
    • діти, позбавлені батьківського піклування:
    - діти, які залишилися без піклування батьків у зв'язку з позбавленням їх батьківських прав;
    - діти, відібрані у батьків без позбавлення батьківських прав;
    - діти, батьки яких безвісно відсутні або недієздатні;
    - діти, батьки яких оголошенi померлими;
    - діти, батьки яких відбувають покарання в місцях позбавлення волі та перебувають під вартою на час слідства;
    - діти, батьки яких розшукуються органами внутрішніх справ, пов'язаним з ухиленням від сплати аліментів та відсутністю відомостей про їх місцезнаходження;
    - діти, батьки яких тривало хворiють, що перешкоджає їм виконувати свої батьківські обов'язки;
    -підкинуті діти;
    - діти, батьки яких невідомі;
    - діти, від яких відмовились батьки;
    - безпритульні діти;
    • дiти-iнвалiди


    3.Як ви вважаєте, на скільки ефекивною є особисто ваша педагогічна діяльність щодо соціального захисту дiтей пiльгових категорiй в умовах освітньго інтернатного закладу (назвіть конкретні заходи і визначте їх ефекивність)?

    На уроках украънської мови та літератури, відбувається реалізація у змісті системи моральних, етичних і художньо-естетичних уявлень, що відповідають вимогам виховання національно свідомих громадян України, постійно проводиться патріотичне і громадянське виховання, прищеплюється любов до Батьківщини, до рідного краю. Такі уроки вважаю ефективними.
    - постiйне ведення щоденникiв психолого-педагогiчного спостереження;
    - соцiальний паспорт класу;
    - виховання соцiальної компетентностi та пiдготовка до самостiйного життя;
    - уроки та позакласні заходи, на яких систематично поступово ведеться пiдготовка дiтей-сирiт та дiтей, позбавлених батькiвського пiклування до самостiйного життя;
    - уроки-тренiнги з пiдготовки до самостiйного життя;
    - цiлеспрямована корекцiйна робота пiд час навчання та позаурочний час;
    - проведення розвиваючих iгор;
    Таким чином, всi мої уроки української мови та літератури, позакласнi заходи, направленi на адаптацiю учнiв у соцiумi, на пiдготовку їх до самостiйного трудового життя, яке дуже вiдрiзняється вiд життя у школi i набагато складнiше, нiж життя звичайних здорових людей.

    1 июня 2010 г. 2:11

    ОтветитьУдалить